Sunday, September 26, 2010

Cinta Dan Rindu Anugerah DariMu !!! (",)

Cinta Dan Rindu Anugerah DariMu !!! (",)


Cinta Mencintai,  Rindu Merindui,
Adalah Lumrah Kehidupan Insani,
Yang Di Ulit Cinta Dan Rindu,
Dari Allah Tuhan Yang Satu,
Cinta & Rindu PemberianMu..


Cintaku AnugerahMu...
Rinduku KurniaanMu...
Hidup Matiku Hanya UntukMu...
Aku Redha Islam Agamaku..
Engkaulah Cinta Agungku.. 


Selalu Ku Lafazkan Rasa Cinta Dan Rindu,
Aku Cinta Rindu KepadaMu,
Aku Mengharap Rahmat DariMu,
Sering Bernaung Sepanjang Waktu..


" Wahai Tuhan Redhailah Cinta Dan Rindu Yang Engkau Anugerahkan "


Tapi Aku Khuatir,
Kalau Cinta Rinduku Hanya Angan-Angan,
Bukannya Lahir DariMu Tuhan,
Tapi Dari Nafsu Duniawi... Bukannya Nafsu Sakinahku.
Aku Berlindung DenganMu Tuhan.
Engkaulah Sahaja Tempatku Merintih Oh Tuhan...


" Wahai Tuhan Ku Harap,
Cinta Dan Rinduku Istiqamah,
Jujur Dan Kekal Selamanya ,
Hingga BertemuMu Di Syurga,
Tempat Yang Kau Janjikan,
Lagi Penuh Kenikmatan,
RedhaMu Ya Allah Yang Selalu Diharapkan. "



Pencipta Lagu & Lirik : 

Hamba Ilahi : Kamarudin Toyo As-Sabahi
Penuntut Ilmu Warisan Nabi,
Universiti Al-Azhar Asy-Syarifi,
Kaherah Mesir Bumi Barakah Para Nabi.


No comments:

Related Posts with Thumbnails